Képzeld az egyik konkurensem felhívott, hogy nem vagyok normális, hogy átadom az információkat és mindezt ingyen teszem. Miért jó ez nekem egyáltalán? Simon Sinek az egyik kedvenc üzleti gondolkodóm írt egy könyvet, hogy kezdjünk a miérttel. Nos most leírom az én „miértemet”.
Nemigazán értettem, sőt rájöttem a telefon után, hogy bár ugyanazt a tevékenységet folytatjuk, de nem egy nyelvet beszélünk. Mondtam anno neked is, hogy amikor elkezdtük az egész céget már az eleje óta ezt csináljuk.
Kereskedőként hiszek benne, hogy a tudás és az információ, amit, ha átadunk nem leszünk kevesebbek csak többek általa. Sokkal jobban hiszek abban, hogy egy normális partneri kapcsolatba elengedhetetlen, hogy értéket teremtsünk a másik fél számára.
Ez a hírlevél azért jött létre, mert fizikálisan képtelen vagyok végig hívni minden céget akivel kapcsolatban állok. Mégis hiszem azt, hogy az információ, amit eddig átadtam ugyanúgy jár mindenkinek.
Nem szeretnék különbséget tenni partner és partner között, nekünk mindenki ugyanolyan fontos.
Úgyhogy valójában ezért csinálom. Azért, hogy te tájékozott tudj lenni, ne pedig arra kelljen hagyatkoznod, hogy ki mit érez, vagy gondol. Tények mellett könnyebb dönteni.